Management
OM Consulting
Management by bez týmu a kolegů nedokázal nic. V OM Consulting máme stovku odborníků z různých oblastí stavebního odvětví. Denně se pohybují na stavbách, znají moderní technologie a postupy, aktuální ceny materiálů, prací a sledují trendy na trhu. Díky tomu vám dokáží kvalifikovaně poradit, zkontrolovat nebo odřídit celý projekt.
Jsme sehraný tým, který navzájem sdílí své zkušenosti a táhne za jeden provaz tak, abyste vždy dostali ten nejlepší servis.

Michal Mühlbauer
Jednatel a vedoucí oddělení Construction Management
Michal Mühlbauer je jednatelem OM Consulting a jedním ze zakladatelů firmy. Má za sebou dlouholetou praxi v oboru stavebnictví, a to jak v ČR, tak v zahraničí. Díky znalosti mezinárodního prostředí úzce spolupracuje jak s českými, tak zahraničními investory. Michalovy zkušenosti z projektového řízení jsou ze všech segmentů komerčních a rezidenčních staveb. Má rád složité projekty a projekty z oblasti průmyslových staveb, logistiky a rezidenčních projektů.

Ondřej Vala
Jednatel
Ondřej Vala je jednatelem OM Consulting a jedním ze dvou majitelů. Oboru stavebnictví a developmentu se věnuje od studií. Ondra má zkušenosti jak ze strany zhotovitele staveb, tak z pozice velkého developera. Jeho silné stránky jsou proklientský přístup s cílem pomoci najít řešení. Má zkušenosti ze všech segmentů projektového řízení a jeho track record směřuje zejména do hotelových, rezidenčních a polyfunkčních projektů.

Pavel Semrád
Výkonný ředitel
Pavel Semrád stojí v čele OM Consulting od června 2022. Je manager s více než dvacetiletou praxí v real estate a financích. V minulosti vedl týmy v oblasti developmentu a asset managementu. Jeho ambicí je usilovat o výjimečné výsledky za současného citlivého budování vztahů a respektu ke klientům a kolegům.

Petr Houska
Vedoucí oddělení Project Management
Petr Houska nastoupil do OM Consulting v dubnu 2024, aby zastřešil tým a služby Project Managementu. Staví na zkušenostech v developmentu komerčních budov, oblasti udržitelnosti a vedení týmů. Pracoval na různých pozicích v developerských firmách Skanska a Penta a dříve také v poradenské firmě CBRE. Jeho mise u OM Consulting je hlavně dále rozvíjet tým Projektového Managementu a zlepšovat kvalitu služeb pro klienty.

Alžběta Korbačková
Vedoucí oddělení Technického Due Diligence
Alžběta Korbačková nastoupila do OM Consulting v srpnu 2019 jako posila týmu Technického Due Diligence . Od května 2024 převzala vedení tohoto oddělení po Martině Matouškové, pod jejímž vedením předchozí roky strávila.

Jan Kupka
Vedoucí oddělení Design & Architecture
Jan Kupka jako vedoucí oddělení Design & Architecture posílil tým společnosti OM Consulting v průběhu roku 2020. Tým se pod jeho vedením zaměřuje na služby developerům a investorům v oblasti projekční i koncepční činnosti tak, aby se funkční a estetická kritéria potkávala s finančním očekáváním klienta.

Tomáš Černý
Vedoucí oddělení Cost Management
Tomáš Černý přišel do firmy v roce 2014 na pozici Senior Cost Manager a od té doby rozvíjí služby cost managementu. Pokračující rozvoj firmy vedl k založení samostatného oddělení, jehož vedoucím je od roku 2017. Za jeden z největších pracovních úspěchů považuje Tomáš Černý vypracování standardů kvality a přesnosti zpracování OMC Cost Planu.

Vladimíra Panáková
Vedoucí oddělení Technology
Vladimíra Panáková je součástí týmu OM Consulting od září 2024, odkdy vede oddělení Technology. Jejím cílem je poskytovat služby v oblasti MEP (Mechanical, Electrical, Plumbing) se silným týmem odborníků a inženýrů. V oddělení Technology propojujeme moderní technologie, odborné know-how a efektivní spolupráci celého týmu a tak pomáháme investorům zajistit to nejlepší technické řešení pro jejich projekty.

Martina Purrová
Finanční managerka
Martina Purrová zodpovídá za finanční řízení celé skupiny firem OM. Řídí finanční plánování a controlling firem i jednotlivých středisek. Zajištuje efektivní a ekonomické řízení finančních toků skupiny. Martina dává přednost práci pro OM Consulting před prací pro velké korporace. Vyhovuje jí rodinný přístup, firemní kultura i samostatnost, stejně jako široká škála činností, které spadají do její kompetence.

Jakub Jarkovský
HR manager
Jakub Jarkovský se přidal do týmu OMC v únoru 2024 jako HR manažer.
V oblasti HR má zkušenosti jak z externího, tak interního HR. Působil v personální agentuře, ve které se soustředil na nábor v rámci temporary staffingu, podílel se na business developmentu a zajišťoval OnSite management pro klienty z ČR i zahraničí.